Äänestys

Miten hyvin osaat Wireä? (Ole rehellinen)

Hah! Ihan kuin vettä vaan
- 8 (9.8%)
Hyvin osaan
- 9 (11%)
Osaan jotenkuten
- 30 (36.6%)
En osaa
- 28 (34.1%)
Koko wire on P@$K@
- 1 (1.2%)
Mikä hel***** wire!?
- 6 (7.3%)

Äänestäjiä yhteensä: 66

Aihe: Wiremod  (Luettu 4451 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

veribigbos

:emot-cop:
Kuin vettä vaan. Vaikka en pidä itseni kehumisesta, luulisin että osaan paremmin kuin assa :emot-ninja:

Mä jotenkin arvaan että tosta kommentista syntyy keskustelua.

EDIT: Lol, Assa on vastannut tähän jo 3 kertaa, ja mä 2 kertaa :emot-v:
Kirjattu

Vate

Jäsen
Aikapommin, autoturreti, vilkkuvalon, hälyttimen ja muita perusjutskia osaan.
Kirjattu

Inu

Peura
Mä osaan tehä rangereillä pommeja yms ansoja ja si nappi virityksiä.
Kirjattu

Assassini

Ylläpitäjä
luulisin että osaan paremmin kuin assa :emot-ninja:

:kolmi:
Kirjattu

-Mike cowboy-

Jäsen
Mikrouuni..Ja rangereilla jtain säätöä en melkeen mitään  :biggrin:
Kirjattu

Dexter

En osaa muutaku kun vilkku valon ja aika pommin enään :/.. Kaikki päässy unohtuun kun en ole GModia pelannut vähään aikaan.
Kirjattu

Latetzki

Kunniajäsen
Mistä hitosta saan tämän Wiremodin kun kattelin kotisivuilta mutta linkit johtaa garrysmod.orgiin ja sieltä ei löydy koko modia.
Kirjattu

simssi

Kunniajäsen
SVN. Eti warem.. wiremodin sivuilta.
Kirjattu

Latetzki

Kunniajäsen
Onko se tämä? http://www.wiremod.com/forum/wiremod-general-chat/6349-gmod-org-proof-wire-svn-download.html
Kirjattu

Assassini

Ylläpitäjä
2 sec etsinnän jälkeen:

http://www.wiremod.com/forum/wiremod-general-chat/4-wiremod-svn-guide.html
Kirjattu

Froznballs

GMFF Jäsen
Voisko joku Ylläpitäjä laittaa tähän että voi muakata omaa valintaansa?! :emot-panic:

Done -Preda
Kirjattu

Latetzki

Kunniajäsen
2 sec etsinnän jälkeen:

http://www.wiremod.com/forum/wiremod-general-chat/4-wiremod-svn-guide.html
Kyl mie tämän olen löytänyt mutta en tekstiin syventynyt.
Kirjattu

Jyver

Mingebag
Kyl mää jotaki ossaan mut en kuiteskaa mitään erikoist.
Kirjattu

Aksu13524

Veteraani
terve! elikkäs mulla on pienei ongelma.... en saa wiremodii asennettuu oon laittanu addons kansioo ja oon kokeillu vaiika kuinka monta eri mut ei vaa toimi :frown: eli olis tooooooooooooooooosiiiiiiiiii kiva jos joku auttais. niin ja osaan tehä turretin joka ampuu ku kävelee ohi ilman wiremodi(toimi vain kerran) ja semmose joka posahtaa ku painaa nappii(toimi vain kerran tämäkin) eli kiitos etu käteen jos joku auutais mua
Kirjattu

Dexter

terve! elikkäs mulla on pienei ongelma.... en saa wiremodii asennettuu oon laittanu addons kansioo ja oon kokeillu vaiika kuinka monta eri mut ei vaa toimi :frown: eli olis tooooooooooooooooosiiiiiiiiii kiva jos joku auttais. niin ja osaan tehä turretin joka ampuu ku kävelee ohi ilman wiremodi(toimi vain kerran) ja semmose joka posahtaa ku painaa nappii(toimi vain kerran tämäkin) eli kiitos etu käteen jos joku auutais mua

Auto target turret on aika moni mutkanen. Youtubesta löytyy ohjeita.

P.S Paranna kirjoitus asua!
Kirjattu

Assassini

Ylläpitäjä
Olethan varmistanut, että info.txt:n sisältävä(t) kansio(t) on addon -kansiossa?
Kirjattu

Aksu13524

Veteraani
sain toimii :emot-v: oli se juttu et en ollu ottanut pois wire juttuu kansiosta wiremod_(jotain)_633v nii sit alko toimii :emot-neckbeard: mutta...nyt ei toimi mikää... huonon hologrammin sain tehtyy on muute pirun vaikeeta mut se turretti toimi vain kerran se ei ite tähdänny vaa siin oli beacon sensor ja ku joku pistin sen auton nokkaan nii se ampu jos muu tyyppi tuli etee
Kirjattu

Froznballs

GMFF Jäsen
sain toimii :emot-v: oli se juttu et en ollu ottanut pois wire juttuu kansiosta wiremod_(jotain)_633v nii sit alko toimii :emot-neckbeard: mutta...nyt ei toimi mikää... huonon hologrammin sain tehtyy on muute pirun vaikeeta mut se turretti toimi vain kerran se ei ite tähdänny vaa siin oli beacon sensor ja ku joku pistin sen auton nokkaan nii se ampu jos muu tyyppi tuli etee

Paranna kirjoitus asuasi!
http://garrysmod.fi/forums/index.php?topic=564.0
Kirjattu

GeGGuLi

Porttikiellossa
Oih... Joudun asentamaan myös TortoiseSVN:än wiremodia hankkiessa. Onko kellään tietoa voiko sen TortoiseSVN:än poistaa ilman että wiremod häviää?
Kirjattu

:emot-ohdear:

Duulis

Lahjoittaja
Voi sen poistaa mut ei kannata. Se on paras tapa pitää wiremod ajan tasal.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.218 sekunnissa. 66 kyselyä tietokannasta.