Aihe: Not Alone - Kauhupätkä  (Luettu 228 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tombbeli123

Aloitteleva jäsen
Nonni, oli tylsää ja ajattelin tehdä jotain luovaa. Valot pois ja volyymi täysille!
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=ZKY-TAMzpuA" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=ZKY-TAMzpuA</a>
Kirjattu

Tate

Kunniajäsen
Ärsyttävästi tehty vegasilla tuo heiluminen, kuvasuhde pomppii kun menee yli reunoista..

Eikä tuo nyt niin pelottavalta vaikuttanut kun valoisa mappi jne.
Kirjattu

Musapilvi ~ Musapilvi ~ Musapilvi ~

Tombbeli123

Aloitteleva jäsen
Ärsyttävästi tehty vegasilla tuo heiluminen, kuvasuhde pomppii kun menee yli reunoista..

Eikä tuo nyt niin pelottavalta vaikuttanut kun valoisa mappi jne.
Ensinnäkin, heilumisefekti kuvas päänheilumista ja ajattelin että se näyttää realistiselta. Mappi on kyllä tosin vähän huono mutta minkäs sille voi. Kuvasuhde saatto Vegasissa mennä päin puuta.
Kirjattu

Tate

Kunniajäsen
Ensinnäkin, heilumisefekti kuvas päänheilumista ja ajattelin että se näyttää realistiselta.
Toki, jos se ei pompi yli reunoista. Muuten ihan hyvännäköistä.  :emot-v:

Ja tuota tarkoitan sillä. Voi olla että olen itse katsonut liikaa huonoja cs 1.6 -leffoja joissa zoomit ja muut on raiskattu juurikin tällä.
Kirjattu

Tombbeli123

Aloitteleva jäsen
Toki, jos se ei pompi yli reunoista. Muuten ihan hyvännäköistä.  :emot-v:

Ja tuota tarkoitan sillä. Voi olla että olen itse katsonut liikaa huonoja cs 1.6 -leffoja joissa zoomit ja muut on raiskattu juurikin tällä.
No perhana, Vegasi ny vähä kussu taas tällä kertaa. Kiitoksia ku huomautit ja arvostelit.  :emot-keke:
Kirjattu

Vincenso

yhyy
Videon laatu on kuitenkin tosi smooth ja hyvä, ite tykkäsin kyl koko videosta, en tiiä miks tate on noin kriittinen.

Käytit source recorderia, yes? Vai frapsii? Tota heilumista oli kyl ehkä hituc liikaa
Kirjattu

ääriliikeääriliikeääriliikeääriliike

Tombbeli123

Aloitteleva jäsen
Videon laatu on kuitenkin tosi smooth ja hyvä, ite tykkäsin kyl koko videosta, en tiiä miks tate on noin kriittinen.

Käytit source recorderia, yes? Vai frapsii? Tota heilumista oli kyl ehkä hituc liikaa
Ymmärrän kyllä miks Tate oli noin kriittinen, oon kiitollinen että se kerto myös huonot puolet tuosta videost nii voin tehdä toisin tulevissa projekteissa.
En käyttäny SR:ää vaan Frapsia. Tulevissa videois saatan vaihtaa Source Recorderiin. Ja joo, heilumista oli muutamissa kohdissa vähäsen liikaa.  :emot-v: Kiitti ku tykkäsit!  :wink:
Kirjattu

Tate

Kunniajäsen
en tiiä miks tate on noin kriittinen.
*köh*
Lainaus
Voi olla että olen itse katsonut liikaa huonoja cs 1.6 -leffoja joissa zoomit ja muut on raiskattu juurikin tällä.

Ei sillä, paskaksi en videota sano. :rolleyes:
Kirjattu

oskutin

Kenttäarkkitehti
Mikäs toi mappi on?
Lisäys (06.08.10 - klo:13:16):

Ainakin vähän NL tyylinen se ainakin on.
Kirjattu

Mapperi

Kyto

HAIL TO THE KING
Oon unohtanu antaa sanani. Mun mielestä toi pätkä oli ihan hyvä vaikken ite ookkaan mikää kauhun ystävä.
Kirjattu

Razori

70px stroke ftw
http://www.garrysmod.com/news/?p=11998

Oh wow, pätkäs pääs etusivulle
Kirjattu

Sivu luotiin 0.225 sekunnissa. 44 kyselyä tietokannasta.